Informujemy, że od dnia 2 września 2024 roku wszyscy użytkownicy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu, którzy posiadają nieważny dokument tożsamości w naszym systemie bankowym nie będą mogli wykonywać przelewów internetowych!
Prosimy o dokonanie aktualizacji danych osobowych. W celu ułatwienia aktualizacji dokumentu tożsamości uruchomiliśmy możliwość samodzielnej zmiany danych. W tym celu w bankowości internetowej eBankNet należy wejść w zakładkę Mój Profil > Dane > Dokument tożsamości i kliknąć przycisk Edytuj. Aktualizacja danych możliwa jest również w każdej placówce naszego Banku.
Dodatkowo uruchomiliśmy funkcjonalność wyświetlania powiadomień 30 dni przed terminem wygaśnięciem dokumentu tożsamości. Zgodnie z Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych w Banku Spółdzielczym w Czarnym Dunajcu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Bank o każdej zmianie danych osobowych.