Szanowni Klienci,
Informujemy, że w związku z rozwojem mobilnych usług elektronicznych Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu, w dniu 07.12.2022 w aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet udostępniono usługę przelew na telefon BLIK. Usługa umożliwia natychmiastową realizację przelewów na rachunek bankowy – wystarczy znać jedynie numer telefonu!
Ponadto, umożliwiono realizację natychmiastowych przelewów Express Elixir w aplikacji mobilnej - usługa dostępna pod funkcją "Szybki przelew".
Przelewy na telefon BLIK to:
- wygoda – aby zrealizować przelew wystarczy znać jedynie numer telefonu odbiorcy;
- dostępność – dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet;
- szybkość – jest realizowany natychmiastowo, najczęściej w czasie kilku sekund.
Jak aktywować przelewy na telefon BLIK:
- zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet;
- wybierz opcję „Więcej” dostępną na dolnym pasku aplikacji;
- przejdź w „Ustawienia”, następne wybierz „BLIK”;
- wybierz opcję „Przelewy na telefon BLIK”;
- zaznacz opcję "Odbieraj Przelewy na telefon BLIK", przypisz wybrany numer rachunku do numeru telefonu i wybierz „Dalej”;
- potwierdź wybierając „Dalej” oraz zatwierdź wprowadzając swój PIN do aplikacji.