Oszuści, pod groźbą zablokowania aplikacji mobilnej, mogą próbować wymusić weryfikację danych na stronie internetowej, do złudzenia przypominającej stronę banku.
W wiadomości znajduje się link, który prowadzi na fałszywą witrynę, gdzie wyłudzane są dane Klientów. Jeśli nie zorientujesz się w porę i wpiszesz swoje dane do formularza, przekażesz je w ręce oszustów!
Pamiętaj, że nasi pracownicy nigdy nie poproszą Cię o:
-
login czy hasło do bankowości,
-
pełen numer karty i kod CVV/CVC, zdalny dostęp do komputera/telefonu,
-
podanie kodu BLIK, wykonanie przelewu,
-
instalację dodatkowego oprogramowania,
-
wpłatę lub wypłatę pieniędzy w bankomacie czy placówce banku.
Zachowaj ostrożność! W przypadku pojawienia się takich próśb niezwłoczne zgłoś incydent do banku osobiście lub telefonicznie: +48 18 265 71 96.