Szanowni Klienci,
W związku z rozwojem funkcjonalności bankowości elektronicznej Banku informujemy, że do systemu eBankNet wprowadzono funkcję blokowania dostępu do bankowości elektronicznej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu do konta. Po podaniu prawidłowych danych zablokowane zostaną:
- dostęp do systemu bankowości elektronicznej,
- możliwość wykonywania transakcji,
- dostęp poprzez bankowość mobilną.
Pomyślne zablokowanie dostępu zostanie potwierdzone powiadomieniem SMS na numer telefonu przypisany do loginu.
Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.
Jak zablokować dostęp?
Krok 1 - w oknie logowania do bankowości elektronicznej wybierz opcję "Zablokuj dostęp"
Krok 2 - wprowadź swój login i wybierz opcję "Dalej"
Krok 3 - uzupełnij numer PESEL przypisany do loginu, a następnie wybierz opcję "Zablokuj dostęp"