Szanowni Klienci,
W związku z rozwojem funkcjonalności aplikacji mobilnej Banku informujemy, że usługa BLIK została przeniesiona do aplikacji mobilnej Banku BSCZDMobileNet, dostępnej w sklepach Google Play oraz Apple App Store na urządzeniach mobilnych.
Aby zachować funkcjonalność usługi BLIK, należy aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.
Usługa BLIK w aplikacji BS Pay zostanie wyłączona z dniem 9 grudnia 2022r.
Aktywacja usługi BLIK w aplikacji mobilnej Banku:
- zaloguj się do aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet i wybierz ikonę BLIK;
- wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą;
- zapoznaj się z treścią regulaminu, a następie dokonaj jego akceptacji;
- wybierz ikonę DALEJ i potwierdź aktywację usługi wpisując PIN do aplikacji.
Instrukcja aktywacji aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet dostępna TUTAJ.