Skip to main content
  • System SMS Banking

    System SMS Banking

    Twoje finanse pod kontrolą

    Dzięki SMS Banking zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów za pośrednictwem wiadomości SMS.

    Dlaczego warto?

    wygoda, niezależności i oszczędność czasu

    nieograniczony dostęp do informacji o swoich rachunkach

    możliwość korzystania z usługi 24h na dobę, o dowolnej porze, z dowolnego miejsca

    Przydatne informacje

    Jak mogę uzyskać dostęp do usługi SMS Banking?

    Aby uzyskać dostęp do usługi SMS Banking wystarczy:

    • posiadać aktywny rachunek w Banku
    • wypełnić wniosek o aktywację usługi SMS Banking i złożyć w najbliższej placówce Banku
    Na czym polega usługa SMS Banking

    Usługa SMS Banking umożliwia szybką komunikację Klienta
    z Bankiem w obu kierunkach:

    check  automatycznie - wysyłane są wiadomości informujące klienta o:

      • wolnych środkach/saldo
      • operacjach na rachunku
      • blokadach kartowych
      • zbliżającym się terminie spłaty raty kredytu
      • zbliżającym się terminie końca lokaty

    check  na żądanie klienta - w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS system wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami.

    jakie wiadomości są wysyłane przez Bank?

    Dla każdego rachunku, powiązanego z usługą SMS Banking można wybrać następujące rodzaje automatycznie wysyłanych wiadomości.

    • Wolne środki/saldo - Po każdej zmianie salda rachunków wysyłana jest informacja z numerem rachunku, aktualnym saldem oraz ostatnimi operacjami
    • Saldo w danym momencie dnia - Bank wysyła informację o saldzie na początku dnia. SMS jest wysyłany tylko w przypadku gdy dostępne środki uległy zmianie
    • Operacje na rachunku - Bank wysyła informację o operacjach na rachunku. Istnieje możliwość zdefiniowania typu operacji (uznanie/obciążenie) jak i minimalnej kwoty
    • Informacja o blokadach kartowych - W przypadku pojawienia się blokady kartowej (zablokowaniu środków na rachunku na kwotę wykonanej transakcji kartowej aż do momentu rozliczenia) na rachunku, wysyłany jest SMS do Klienta. Możliwe jest zdefiniowanie minimalnej kwoty blokady
    • Spłata raty kredytu - Bank wysyła wiadomość w przypadku zbliżającego się terminu spłaty raty kredytu
    • Zapadalność lokaty - Bank wysyła wiadomość w przypadku zbliżającego się terminu końca lokaty

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
    Telefon: +48 18 265 71 96
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Adres do e-Doręczeń:
    AE:PL-50290-83810-HWTUD-18

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32
    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart:

    • (+48) 86 215 50 50
    • (+48) 828 828 828
      (ogólnopolski system zastrzegania kart)

    Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej

    Grupa BPS