Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSCZDMobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    wygoda płacenia za zakupy – wystarczy wprowadzenie kodu i potwierdzenie transakcji

    aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

    możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    Przydatne informacje

    Jak aktywować BLIKa?
    • Pobierz aplikację Okładka BSCZDMobileNet ze sklepu Google Play lub App Store.
    • Otwórz aplikację mobilną i wybierz ikonkę BLIK.
    • Zaakceptuj Regulamin korzystania z Usługi BLIK i wybierz konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    • Zacznij korzystać z BLIKA
    Jak płacić BLIKiem?
    Płatność BLIK w 3 krokach:

    Platnosc blikiem

    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone
    Najczęściej zadawane pytania
    Kto może korzystać z BLIKa?

    Z usługi mogą korzystać Klienci Banku powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSCZDMobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do serwisu bankowości internetowej eBankNet - w zakładce Mój Profil - Zarządanie limitami.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    RODZAJ TRANSAKCJI LIMIT DOMYŚLNY LIMIT MAKSYMALNY
    Wypłata gotówki 1000 zł 5000 zł
    Płatności w sklepach 1000 zł 5000 zł
    Zakupy online 1000 zł 5000 zł
    Przelew na telefon BLIK 1000 zł 1000 zł
     Jak wypłacić gotówkę w bankomacie?

    Wypłata gotówki z bankomatu (kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów):

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana
     Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKiem:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSCZDMobileNet
      - stosuj oprogramowanie antywirusowe
      - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      - aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSCZDMobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSCZDMobileNet.

    Centrala w Czarnym Dunajcu

    Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
    Telefon: +48 18 265 71 96
    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Filia w Cichem

    Adres: 34-407 Ciche 32
    Telefon: +48 18 265 88 64

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek: od 8:30 do 16:00
    wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

    Infolinia BPS

    Zastrzeżenia kart:

    • (+48) 86 215 50 50
    • (+48) 828 828 828
      (ogólnopolski system zastrzegania kart)

    Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

    Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej

    Grupa BPS