-
BLIK
Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSCZDMobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
wygoda płacenia za zakupy – wystarczy wprowadzenie kodu i potwierdzenie transakcji
aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne
szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
Przydatne informacje
- Pobierz aplikację BSCZDMobileNet ze sklepu Google Play lub App Store.
- Otwórz aplikację mobilną i wybierz ikonkę BLIK.
- Zaakceptuj Regulamin korzystania z Usługi BLIK i wybierz konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Zacznij korzystać z BLIKA
Płatność BLIK w 3 krokach:
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Kto może korzystać z BLIKa?
Z usługi mogą korzystać Klienci Banku powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Czarnym Dunajcu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSCZDMobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do serwisu bankowości internetowej eBankNet - w zakładce Mój Profil - Zarządanie limitami.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
RODZAJ TRANSAKCJI | LIMIT DOMYŚLNY | LIMIT MAKSYMALNY |
---|---|---|
Wypłata gotówki | 1000 zł | 5000 zł |
Płatności w sklepach | 1000 zł | 5000 zł |
Zakupy online | 1000 zł | 5000 zł |
Przelew na telefon BLIK | 1000 zł | 1000 zł |
Jak wypłacić gotówkę w bankomacie?
Wypłata gotówki z bankomatu (kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów):
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Jak dbać o bezpieczeństwo?
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKiem:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSCZDMobileNet
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe - Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSCZDMobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSCZDMobileNet.