Przejdź do głównej treści

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSCZDMobileNet.

To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSCZDMobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Dlaczego warto?

wygoda płacenia za zakupy – wystarczy wprowadzenie kodu i potwierdzenie transakcji

aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Przydatne informacje

Centrala w Czarnym Dunajcu

Adres: Rynek 19, 34-470 Czarny Dunajec
Telefon: +48 18 265 71 96
E-mail: info@bsczarnydunajec.pl
Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-50290-83810-HWTUD-18

Godziny otwarcia:
poniedziałek: od 8:30 do 16:00
wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

Filia w Cichem

Adres: 34-407 Ciche 32A
Telefon: +48 18 265 88 64

Godziny otwarcia:
poniedziałek: od 8:30 do 16:00
wtorek – piątek: od 7:30 do 15:00

Infolinia BPS

Zastrzeżenia kart:

  • (+48) 86 215 50 50
  • (+48) 828 828 828
    (ogólnopolski system zastrzegania kart)

Informacja Banku o przetwarzaniu danych osobowych

Podane dane będą przetwarzane przez Bank wyłącznie w celu uzyskania odpowiedzi na zgłoszenie przez okres nie dłuższy niż 30 dni. Administratorem podanych danych będzie Bank Spółdzielczy w Czarnym Dunajcu 34-470 Czarny Dunajec, ul. Rynek 19. Dane zostały podane dobrowolnie z prawem dostępu do ich treści i poprawienia. Prosimy o zapoznanie się z pełną klauzulą informacyjną Banku, w której znajdują się także dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Banku.

Pełna treść klauzuli informacyjnej

Grupa BPS